Terug naar de homepagina
Customer Service Medewerker B2B

Functieomschrijving

  • Als Customer Service Medewerker B2B ben jij verantwoordelijk voor de dienstverlening aan een of meerdere van onze voornaamste klanten. Daarbij draag jij er zorg voor dat aan al hun vereisten tegemoetgekomen wordt en dat alle bestellingen correct verwerkt worden.
  • Je leidt de ontwikkeling en implementatie van continue verbeteringsopportuniteiten en processen gelinkt aan dienstverleningsobjectieven in goede banen.
  • Als Customer Service Medewerker B2B volg jij op dagdagelijkse basis de vereisten van onze specifieke topklanten op en sta je in voor de opvolging en verwerking van hun bestellingen.
  • Je analyseert wat een goede dienstverlening drijft en neemt het voortouw bij verbeteringsinitiatieven die erop gericht zijn een hoogkwalitatieve dienstverlening aan te bieden.
  • Een uitstekende samenwerking met de voornaamste belanghebbenden en zij die het niveau van dienstverlening beïnvloeden is uitermate belangrijk om de tevredenheid van onze klanten te optimaliseren.  We hebben het dan over commerciële teams, Supply Planning, alsook de leveranciers van bevrachting- en stockagediensten.
  • Als Customer Service Medewerker B2B rapporteer je de wekelijkse KPI's m.b.t. het niveau van dienstverlening en de klantenindicatoren intern en extern.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van stocktekorten, waarbij je dringend benodigde producten toewijst aan BENL-klanten.
  • Je werkt de KPI scorekaarten bij voor onze belangrijkste klanten.
  • Je onderzoekt en valideert kredietvorderingen en zoekt naar oplossingen om het aantal bestellingfouten tot een minimum te beperken.
  • Als Customer Service Medewerker B2B onderhoud jij contacten met interne en externe account managers om de wensen van de klanten beter te kunnen begrijpen en kansen te identificeren.

Profielomschrijving

  • Als Customer Service Medewerker B2B beschik je minstens over een Bachelorsdiploma en kan terugblikken op relevante ervaring bij een Klantendienst, bij voorkeur binnen de FMCG.
  • Ervaring met relevante Customer Service softwarepakketten is een pluspunt.
  • Je bent een commercieel ingestelde teamspeler die van aanpakken weet en resultaatgericht tewerk gaat.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in Engels en Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.

Aanbod

  • Onze klant biedt een aantrekkelijk verloningspakket en een aangename werksfeer.
  • In deze interessante functie maak jij deel uit van een team waarin samenwerking en probleemoplossing centraal staan.

Keywords

Solliciteer voor deze vacature